30 Aralık 2013 Pazartesi

ÇAY SOFRASI (İLKNUR ŞENGÜN)



   

                               İnanılmaz ayrıntılı bir masa. Her şey el emeği göz nuru .::))


                                 Yüzen mumlara bayıldım.


                                                 Bu sevimli fareleri kim yemek ister ki...



                                            Tatlılar inanılmaz hafif ve lezzetliydi.



                                     Hem şık hem de esprili bir sunum, harika.

                     

                                              Bu ağacın meyveleri de kendisi de çok lezzetliydi. :))

  

              Bu minik kekler http://buticorg.wordpress.com

     Çok sevgili İlknur'cuğum bizim için çok eğlenceli bir çay daveti hazırlamış. Her ayrıntı espirili ve dikkat çekiciydi. Hem yeni yılı, hem de İkotumuzun yeni yaşını kutladık. Ellerine sağlık, iyi ki doğdun İlknur'cuğum. Sağlıklı huzurlu yeni yıllara, yeni yaşlara.:))


3 yorum:

her sey ikotsal dedi ki...

yaa Sema teyzem şimdi görüyorum burayı ellerine sağlık=) Sofra düzenini, sunumları ve misafir ağırlama gibi değerleri kanıma kadar işleyen sensin tabi benimde vites ayarım pek yok abartıyorum. Ama senin hakkın üstümde çok=) iyi ki varsın ve iyi ki böyle bir bloğunda var! seni çok seviyorum

Unknown dedi ki...

Sevgili İkot'umuz, beni hayretten hayrete sürüklüyorsunuz.İçinize ne kaçtı sizin:)) Sizinle gurur duyuyorum,süpersinizzzzzz!!

Unknown dedi ki...

İkot'cum, bu arada bu bloğu da başıma sizin açtığınızı unutmadım. Dilek istedi, Hürriyet açtı, sen resim koymayı öğrettin, Gaye denemeler yaptı(her ne kadar başaramadıysa da:)))
Hepinize tek tek teşekkür ederim, iyi ki varsınız.:))