22 Ocak 2014 Çarşamba

HAVUÇLU KEREVİZ SALATASI

                                                                                                                                                                         
     Mayonezli kereviz salatasının cevizlisini, portakal kabuklusunu, yeşil elmalısını yapardım ama havuçlu olarak hiç denememiştim. Ta ki instegramda kereviz salatasının resmini yayınlayana kadar. İlk günden itibaren sıkı takipçim olan sevgili Gülçin'in (@gulmett) tavsiyesi ile denedim ve bayıldım. Hemen tarifi paylaşıyorum ki, bu iki güzel sebzenin mevsimi geçmeden bol bol tüketebilelim..:))

     HAVUÇLU KEREVİZ SALATASI

     1 orta boy kereviz
     2 orta boy havuç
     1 bardak mayonez
     2 yemek kaşığı süzme yoğurt
     1 diş sarımsak
     bi tutam tuz

     1- Kerevizi ve havuçları soyun, rendenin iri tarafıyla rendeleyin.

     2- Sarımsağı ezin. Yoğurt ve mayonezi iyice birbirine yedirin.

     3- Tüm malzemeyi karıştırın. Tuzunu kontrol ederek servis tabağına alın.




Hiç yorum yok: